ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ VAZON


ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ

За цим Договором публічної оферти (далі - Договір) - ФОП «Ревякін Олександр Володимирович», Код: 3036413313 Адреса: 20100, Черкаська обл, смт. Маньківка, вул. Гоголя, 6. Продавці, які здійснюють продаж товарів за допомогою Веб-сайту https://vazon.pp.ua/ua/, з одного боку, та будь-яка особа, яка має намір купити Товар, зображення якого розміщено на відповідних сторінках Сайту https://vazon. pp.ua - Покупець, з іншого боку, разом іменовані - сторони приймають умови цього Договору про наступне:

1. ВИЗНАЧЕННЯ

1. Договір публічної оферти - публічна пропозиція Продавця, розміщена на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/, адресована невизначеному колу осіб з метою укладання Договору купівлі-продажу Товару в порядку та умовах, визначених даною офертою.

2. Акцепт - прийняття Покупцем пропозиції продавця про придбання Товару, зображення якого розміщено на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ шляхом оформлення замовлення.

3. Замовлення - належним чином оформлена та розміщена на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ заявка Покупця, яка адресується Продавцю на купівлю та доставку Товару за вказаною Покупцем адресою.

4. Товар - перелік матеріальних об'єктів, розміщений на веб-сайті з метою його подальшого продажу, із зазначенням назви, ціни, опису характеристик та інформацією про наявність.

5. Клубна карта - документ, що має персональний номер та надає власнику право на участь у бонусних програмах та отримання інших додаткових послуг при здійсненні покупок у магазинах VAZON або інтернет-магазині, який має необмежений термін користування.

6. Гарантійний термін - це термін, протягом якого виробник (продавець) приймає на себе зобов'язання щодо здійснення безкоштовного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

7. Строк служби - календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за суттєві недоліки, що виникли з його вини, що дорівнює гарантійному терміну.
8. Партнер Продавця - суб'єкт підприємницької діяльності, визначений Продавцем, який може виконувати зобов'язання продавця на користь Покупця в обсязі, визначеному Продавцем. У разі виконання/часткового виконання зобов'язання Партнером Продавця, Покупець приймає таке виконання як зобов'язання, виконане Продавцем.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Продавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, продати товарів на підставі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Сайту https://vazon.pp.ua, а Покупець зобов'язується на умовах та у порядку, визначених цим Договором , купити Товар і сплатити за нього кошти.

 

2.2. Продавець гарантує, що Товар буде передано в заставу, не є предметом спору, не перебуває під арештом, а також на нього немає жодних прав третіх осіб.

2.3. Продавець підтверджує, що всі необхідні дозволи на провадження господарської діяльності, що регулюють сферу правовідносин, що виникають та діють у процесі виконання цього Договору, а також гарантує, що має право на реалізацію Товару без будь-яких обмежень, відповідно до вимог чинного законодавства України.

2.4. Фотографії Товару можуть дещо відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару з огляду на особливості передачі кольорів та відтінків різних пристроїв, за допомогою яких переглядається http://vazon.pp.ua. Супровідні товари / характеристики не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Оновлення інформації, розміщеної на веб-сайті https://vazon.pp.ua проводиться щодня.

3. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

3.1. Покупець самостійно оформлює замовлення на відповідній сторінці Сайту https://vazon.pp.ua/ua/ шляхом додавання Товарів у віртуальний кошик за допомогою натискання кнопки «Додати в кошик» або за допомогою менеджера Інтернет-магазину за умови надання особистого номера мобільного телефону в розділі «Купити в один клік» на який надалі дзвонить менеджер Інтернет-магазину та оформляє замовлення.

 

3.2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній має право виключити вказаний Товар із Замовлення/анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця шляхом телефонного дзвінка або направленням відповідного електронного повідомлення за адресою, вказаною Покупцем під час реєстрації, або іншим способом.

3.3. За відсутності Товару Покупець має право замінити його аналогічним Товаром, відмовитися від цього Товару, анулювати замовлення.

4.ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ

4.1. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем та вказується на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/. Ціна Замовлення визначається шляхом додавання ціни всіх включених до Замовлення Товарів, що дорівнює сумі, що підлягає сплаті, яка вказується на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ при оформленні Замовлення в момент його розміщення.

4.2. Ціна договору дорівнює ціні Замовлення. Сума Замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості чи номенклатури товару.

4.3. При оформленні Замовлення Покупцем на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ оплата за товар здійснюється після заповнення форми замовлення через систему FONDY чи оплата частинами від monobank. При виборі способу оплати післяплати, оплата здійснюється при отриманні замовлення.

4.4. Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження коштів у повному розмірі на рахунок Продавця.

 

4.5. Надсилання та доставка Замовлення здійснюється після повної оплати Замовлення з боку Покупця відповідно до п. 4.4. цього Договору (за умови вибору способу оплати – передоплата).

 

5.УМОВИ ДОСТАВКИ ТОВАРУ

5.1. Доставка придбаного Товару на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ здійснюється компаніями «Нова пошта» , «Укрпошта» та «Meest» по території України на вказану Покупцем адресу або відповідне відділення пошти.

 

5.2. Продавець надсилає замовлені товари від 3-х робочих днів з моменту оплати Покупцем. Продавець не несе відповідальності за строки доставки, якщо протягом п'яти днів з моменту отримання коштів від Покупця, передав Товар компанії «Нова пошта», «Укрпошта» або «Meest»для доставки Покупцю.

 

5.3. У разі придбання Товару Покупцем на суму понад 2500 грн., доставка Товару Покупцю здійснюється безкоштовно. У всіх інших випадках витрати на доставку Замовлення (Товара) покладаються на Покупця.

 

5.4. Повернення Товару Покупцем здійснюється за його рахунок. У разі повернення Товару неналежної якості, після встановлення цієї обставини, Продавець зобов'язується компенсувати Покупцеві вартість повернення протягом 3-х робочих днів з моменту отримання відповідної вимоги Покупця на підставі наданих документів, що підтверджують такі витрати.

6. ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ

6.1. На окремі види товарів Продавцем встановлюються такі гарантійні строки та строки служби:

 

6.1.1. 14 днів – на повернення продукції належної якості, за умови, що речі не використовувалися та зберегли свій товарний вигляд, споживчі властивості, цінники, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із продукцією.

 

6.1.2. 60 днів - на весь асортимент продукції для спорту та відпочинку при виявленні протягом цього терміну виробничого шлюбу.

 

6.1.3. 14 днів – на сонцезахисні окуляри при виявленні протягом даного терміну виробничого шлюбу.

 

6.2. Гарантійний термін носіння (експлуатації) відраховується з дня передачі товару кінцевому споживачеві або початку сезону. Перелік сезонних товарів, гарантійний термін за якими обчислюється з початку сезону:

6.2.1. Одяг:

 

 весняно-літнього асортименту – з 1 квітня;

 осінньо-зимового асортименту – з 1 жовтня.

6.2.2. взуття

 

 зимового асортименту - з 15 листопада до 15 березня;

 літнього асортименту - з 15 травня до 15 вересня;

 весняно-осіннього асортименту - з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.

6.2.3. Сонцезахисні окуляри та кросівки для заняття спортом не належать до сезонної продукції.

 

7. ГАРАНТІЙНІ УМОВИ

7.1. У разі виявлення недоліків придбаного товару протягом гарантійного терміну гарантується їхнє безоплатне усунення, у разі виявлення суттєвих недоліків - повернення або заміна речей.

7.2. Недолік - невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів та нормативних документів, умовам договорів або вимогам до неї, а також інформації про продукцію, надану виробником (виконавцем, продавцем).

7.3. Істотний недолік - недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

 взагалі не може бути усунений;

 його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;

 робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

7.4. Гарантія не поширюється на знижені в ціні товари у разі виявлення недоліків.

7.5. Звернення з питань гарантії розглядаються за таких умов:

 продукція у належному вигляді (чиста, суха, без сторонніх запахів) та в оригінальній упаковці;

 наявний розрахунковий документ, що підтверджує факт покупки даного Товару;

 документ, що засвідчує особу (паспорт).

7.6. При закінченні гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються.

8. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

8.1. Покупець має право протягом 14 днів повернути Товар належної якості, якщо збережено: його товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальна фабрична упаковка, ярлики, чек. Товар, який має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни у товарі, що свідчать про його експлуатацію за призначенням).

 

8.2. При поверненні Товару належної якості Покупець має право розірвати договір та отримати назад кошти у розмірі вартості поверненого товару. Повернення коштів Покупцю здійснюється Продавцем та/або Партнером Продавця. Повернення коштів, здійснене Партнером Продавця Покупець приймає як виконання зобов'язання Продавцем.

 

8.2.1. При поверненні Товару Покупцеві необхідно надіслати на адресу, яка вказана у бланку повернення:

 

 заповнений бланк заяви на повернення Товару, який заздалегідь необхідно завантажити з Web-сайту https://vazon.pp.ua;

 товарів;

 упаковка;

 розрахунковий документ;

 чек.

8.3. Не підлягають поверненню Товари належної якості відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів від 19.03.1994 р. № 172, зокрема: білизна тельня, рукавиці, шкарпетки, купальні костюми, шапочки для плавання.

 

9. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

9.1. Продавець зобов'язаний:

 

9.1.1. Виконати Замовлення Покупця у разі надходження від останньої оплати у повному розмірі.

 

9.1.2. Передати Покупцеві Товар належної якості відповідно до обраного зразка на відповідній сторінці Сайту https://vazon.pp.ua/ua/, оформленого замовлення та умовами цього Договору, а також надати інформацію про товар.

 

9.2. Продавець має право:

 

9.2.1. Змінювати ціну Товару, розміщеному на сайті https://vazon.pp.ua/ua/ в односторонньому порядку з наступним повідомленням Покупця для отримання підтвердження чи анулювання Замовлення.

 

9.2.2. Зупинити виконання своїх зобов'язань у разі порушення Покупцем умов цього Договору.

 

9.3. Покупець зобов'язаний:

 

9.3.1. Вчасно сплатити та отримати замовлення на умовах цього Договору.

 

9.3.2. Ознайомитись з інформацією про Товар, розміщену на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/.

 

9.3.3. При отриманні Товару в особи, яка здійснила його доставку, переконатися у цілісності та комплектності Товару шляхом огляду вмісту упаковки. У разі пошкодження або неповної комплектації Товару - зафіксувати їх в акті, який разом із Покупцем має підписати особу, яка здійснила його доставку Покупцю.

 

9.3.4. Нести повну відповідальність за надання неправдивих відомостей, що спричинило неможливість належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.

 

9.4. Покупець має право:

 

9.4.1. Вимагати від продавця виконання умов цього Договору.

 

9.4.2. Оформити замовлення на будь-який товар, розміщений на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/.

 

9.4.3. Повернути товар на умовах, зазначених у розділі 8 цього Договору.

 

9.4.4. На отримання від продавця повної, достовірної, своєчасної інформації про товар, а також правила його експлуатації.

 

10. УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ КЛУБНОЇ КАРТИ ТОРГІВЕЛЬНОЇ МЕРЕЖІ «VAZON»

10.1. Отримати віртуальну клубну карту можна, завантаживши мобільний додаток, на офіційному сайті або в офлайн-магазинах, заповнивши анкету.

 

10.2. Для участі у бонусних програмах торгової мережі «VAZON» необхідно активувати клубну картку шляхом заповнення паперової реєстраційної форми (анкети) учасника та залишити її у місці продажу на касі або заповнити реєстраційну форму на сайті.

 

10.3. Клубну картку буде активовано після того, як анкетні дані Покупця будуть внесені до системи, автоматично через добу після повернення касиру заповненої анкети або реєстрації на веб-сайті https://vazon.pp.ua.

 

10.4. Якщо клубну картку не активовано, бонуси на картку будуть тільки накопичуватися, реалізувати бонуси буде можливим тільки після активації картки.

 

10.5. Активація клубної картки може бути здійснена в інші терміни, якщо це передбачено чинними акційними пропозиціями на території магазинів VAZON або інтернет-магазині.

 

10.6. Окрім накопичення бонусів, наявність клубної картки надає Покупцю право:

 

10.6.1. фіксовану знижку у розмірі 10% при покупці Товару нової колекції;

 

10.6.2. фіксовану знижку у розмірі 5% при покупці Товару — стокове колекція.

 

11. БОНУСИ ТА ЇХ РЕАЛІЗАЦІЯ

11.1. При купівлі товару у магазині торгової мережі «VAZON» або на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ на клубну картку власника нараховуються бонуси відповідно до чинної акційної пропозиції .

 

11.2. Порядок нарахування бонусів передбачений чинними акційними пропозиціями на території магазинів «VAZON» та інтернет-магазині https://vazon.pp.ua/ua/.

 

11.3. Бонуси для придбання Товару обмежені у терміні використання. Якщо інше не передбачено чинними акційними пропозиціями на території магазинів «VAZON» та інтернет-магазині https://vazon.pp.ua/ua/.

 

11.4. Інформацію про кількість нарахованих бонусів на клубній картці можна отримати при купівлі Товару в чеку, при дзвінку на гарячу лінію, на «персональній сторінці» на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ або в будь-якому магазині «VAZON».

 

11.5. Покупцеві надається можливість сплачувати за Бонуси до 30% вартості Товару у всіх магазинах «VAZON» та інтернет-магазині https://vazon.pp.ua/ua/.

 

11.6. При поверненні товару бонуси, нараховані за цей товар, будуть анульовані. Якщо на таку покупку Покупець витратив бонуси, останні буде відновлено на клубній карті через добу.

 

11.7. Бонуси можна використовувати лише як частковий засіб оплати вартості Товару, оплати бонусами повної вартості Товару неможлива.

 

11.8. Кількість нарахованих бонусів залежить від акційної пропозиції, яка працює у магазинах «VAZON» або інтернет-магазині https://vazon.pp.ua/ua/ в момент здійснення покупки.

 

12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН І ПОРЯДОК РОЗВ'ЯЗАННЯ СПОРІВ

12.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором та чинним міжнародним та українським законодавством.

 

12.2. У разі виникнення спорів, пов'язаних із виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів про стягнення заборгованості щодо Покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів із дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії – 7 (сім) календарних днів з дати її отримання. За суперечками у зв'язку із стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не вимагається.

 

12.3. Усі суперечки, розбіжності чи вимоги, що виникають з цього Договору або у зв'язку з ним, у тому числі стосовно його виконання, порушення, припинення чи недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді відповідно до міжнародного та українського матеріального та процесуального права.

 

13. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

13.1. Інформація, що надається Покупцем, є конфіденційною. Інформація про Покупця використовується виключно з метою виконання його Замовлення (надсилання повідомлення продавцеві про замовлення Товару, відправки рекламних повідомлень тощо).

 

13.2. Акцептування цього Договору або реєстрацію на веб-сайті https://vazon.pp.ua/ua/ (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно дає згоду на збір та обробку власних персональних даних з наступною метою: дані, що стають відомими, будуть використовуватися в комерційних цілях, у тому числі для обробки замовлень на придбання Товарів, отримання інформації про замовлення, передача телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-яку іншу інформацію про діяльність Сайту https://vazon.pp.ua/ua/.

 

> 13.3. Для цілей, передбачених пунктом 13.2. цього Договору, Покупцю мають право надсилатися листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Покупця, а також надсилатися SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті номер.

 

13.4. Покупець дає право здійснювати обробку його персональних даних, у тому числі: розміщувати персональні дані до баз даних (без додаткового повідомлення про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну, передавати третім особам з метою їх подальшої обробки в межах цілей зазначених у п. 13.2. цього Договору.

 

13.5. Продавець не несе відповідальності за зміст та достовірність інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення. Покупець самостійно несе відповідальність за достовірність зазначеної під час оформлення замовлення інформації.
 

 

14. ПОВЕРНЕННЯ ЗАСОБІВ. РЕКВІЗИТИ

14.1. Кошти повертаються Покупцеві після отримання поверненого Товару, обробки Продавцем належним чином заповненим Покупцем заяви на повернення за товаром та підтвердження наявності підстав для повернення.

 

14.2. Термін та спосіб повернення Покупцю коштів визначається Продавцем відповідно до чинного законодавства.

 

14.3. Для повернення коштів Покупець має право вказати дані банківської картки в Особистому кабінеті.

 

14.4. Якщо інше не вказано Продавцем або не погоджено Покупцем та Продавцем, кошти за повернутий Товар перераховуються Продавцем / Партнером Продавця на банківську картку, з якої було здійснено оплату цього товару.

 

14.5. У Особистому кабінеті лише одна банківська картка, вона є основною. Всі картки захищені - VAZON недоступна ця інформація. Їх зберігання та обробка відбувається на стороні наших партнерів, які пройшли аудит PCI DSS, отримали відповідний сертифікат та гарантують захищеність даних.